4 Şubat 2013 Pazartesi

Nişan şekeri

 Sevgili Rabia'ya  nişan töreni için farklı bir çalışma uygulamaya karar verdik .
Bu lavanta keselerinin benim için özel bir yanı vardır ki oda kendi nikahım için hazırladığım keseler olmasıdır.
Oldukça uzun bir aradan sonra banada çok iyi geldi .

 İçine melek bibloları koyacağı kutular .



Yüzük yastığımız vede makasımız.

 Damat bey için alınan hediyelerin konulacağı kutu .



 Hepsinin birbiyile uyumu .




Yola çıkmaya hazırlar .
Mutluluklar Rabia'cım .

2 yorum:

Kelebeğin Hisleri dedi ki...

hepsi birbirinden şahane işler! Ellerine sağlıkkkk! Aras bebişimize de maşallah sana izin veriyor :)

Elifinelizi dedi ki...

sağol canım
evet şöyleki o geceleri mesai yapıp gündüz uyuduğu için ben gece ona bakıyorum gündüzleri çalışıyorum :S
nereye kadar bilemiyorum :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...