29 Ağustos 2012 Çarşamba

İncili bebek karyola takımları


Sevgili Beste'nin kızı için hazırlamamı istediği karyola takımı .

Daha önceki şurdaki seti beğenip ,'' takıma parçalar ekleyerek dahada büyütebilirmiyiz ?''sorusuna olumlu cevap alınca

cibinlik  ve nevresim takımınıda ekleyip tam anlamıyla takımı tamamlamış olduk .

Teslimat sırasında zaman darlığından çekimleri çok hoş çıkmasada , ve Ankara'da yaşayan Beste'nin beşiğinde çekim yapma şansım olmasada ;
Telefonda duyduğum '' Rüya gibi bir takım olmuş '' kelimeleri hayal etmeme yettide arttı bile .
Sağlıcakla kavuşun birbirinize.

Akabinde  sevgili Elif'in ikizleri için  istediği takım bu sefer İzmir'e doğru yola çıktı .

Henüz dünyaya gelmediler ama çok şanslılar.

Tabi onları da fotoğraflama şansım olmadı .

İstenilen ölçüye göre hazırladığım takımları karyolaları hazır olduğunda fotoğraflarını göndericeğini söyleyince oldukça mutlu oldum .

Başka şehirlerde başka başka mutluluklar .



Huzurlu , mutluluk dolu ,sağlıklı bir hayatınız olsun minikler .

9 yorum:

adaşehir dedi ki...

Elif, ellerine sağlık o kadar güzel olmuşlar ki...

Elifinelizi dedi ki...

teşekkürler sağol :D

EflHatun dedi ki...

ellerine sağlık, ne kadar da güzel bunlaar :)

Elifinelizi dedi ki...

teşekkürler günün birinde belki sanada kısmet olur ;)

Unknown dedi ki...

çok güzel çok çok beğendim:) fransız dantelini ben de çok kullanıyorum hatta havlu takımı işlemiştim http://evimbenimatolyem.blogspot.com/2012/06/fransz-dantelli-havlu-takmm.html

sevgiler...

Adsız dedi ki...

Ellerinize saglik takiminizi cok beyendim aynisindan yaptirmak istiyorum yanliz iletisim numarasi goremedim bilgilendirebilirmisiniz?

Gülin Ağırman dedi ki...

merhaba,
bu bebek takımları çok hoşuma gitti. benim de benzer bir şeye ihtiyacım var ikiz kızlarım için. beşik şeklinden dolayı bir kaç değişiklikle beraber tabi. bana, galtundag@yahoo.com mail adresime mail atabilir misiniz? detayları konuşalım, kısmetse anlaşalım :)
çok teşekkürler
Gülin Ağırman

Neşe dedi ki...

Merhaba tam istediğim gibi nir nevresim takımı olmuş acilen ikiz kızlarım için gerekli grsynese@gmail.com adresinden bana ulaşırmısınız

Neşe dedi ki...

grsynese@gmail.com adresinden acilen ulaşırmısı

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...